Jag kom, jag gick och jag kom igen!

Uppdateringarna av mitt i vanliga fall så spännande liv har varit lite dålig, vilket beror på att mina kära päron har varit på besök hos oss i stora staden :)). Gårdagen ägnades på dagen åt att hänga vid Kvarnbadet där Alex går på simskola i ett ganska hyfsat bra väder. På eftermiddagen åkte jag och pappa till Barkarby outlet, som vanligt kom jag hem med kläder till mina två grabbar. Provade ett par jeans men de var inte snygga på så de fick stanna kvar på hyllan. Pappa fyndade en pikétröja från Nike för hela 150 kr och den var riktigt snygg på! Kan påpeka att jag hittade en riktigt snygg Peak jacka för hela 400 kr (hade kostat 1800) som var hallonfärgad, men då kom dum-snåla-Tessy-fram. Dagen avslutades på närmaste kebabhak, mums.

Idag var solen på strålande humör och valde att lysa och värma på oss under större delen av dagen. Alex klarade simborgarmärket (simma 200 meter bröstsim utan att stanna och vila) vi är så stolta och Alex är bara bäst :)) ingen protest. Själv avverkade jag hela 500 meter i poolen och dagen avslutade med en löprunda på 5,4 km på 30,49 min. Inte illa pinkat!? Det var tungarbetat idag men det gick. Nu ska jag bada lillgrabben så Mats kan fortsätta jobba.

Jag tänker på dig Eva och din familj, sköt om er!!!!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0