Fredag i all ära och jätte myror

Idag var det sista dagen på Alex simskola för den här veckan och solen gassade utan dess like. Alex avverkade hela 225 meter i bröstsim :) och simborgarmärket ligger inom räckhåll (är detta moroten som han ser i snöret framför sig månntro!?). Själv ser jag ut som en snart-har-jag-grundfärg-att-bygga-vidare-på med trötta ögon. Varför är jag så trött? Jo, mina kära vänner det ska jag berätta för er, håll i er! Jag har sovit längre än normalt, vilket leder till att jag under denna soliga dag har mina super härliga solglasögon på nästippen konstant. Jag begrundar mig i spegeln och inser att jag börjar likna en tvättbjörn ändå kan jag inte förmå mig att leva utan mina solglasögon. Håller jag på att förvandlas till vampyr!? Kanske, jag är inte lika förtjust i vitlök längre och det börjar ryka om mig i solens heta strålar.

Efter simskolan åkte vi och letade efter en ny bärbar dvd till bilen sedan vår tidigare drabbades av någon mystisk sjukdom. Men ingen passade in i tycke och smak. Har du något tips på någon bra?

När vi kom hem gick jag och Felix och vilade ett tag efter han ätit sin första portion potatis. Mats kom upp och väckte mig för maten var serverad. Vilken lyxmat det serverades, kött med bönsallad. En riktig höjdare och ligger nu högt på min favoritlista. Efter maten rusade grabbarna iväg för att kolla på Indiana Jones filmen på bio, lite läskig var den med jätte myror.

Nu är det framdukat ostkrokar och popcorn och filmen startar.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: matilda

hej, hur har din dag varigt?

2008-07-04 @ 21:51:40
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: TINA DEN FINA

HJÄLP! vad vill du läsa om i min blogg? vad ska jag ha kvar & vad ska jag förbättra/ändra?



Ha en bra dag/ http://blondina.blogg.se/

2008-07-04 @ 21:56:31
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman,vad kul för Alex o lära sig simma,Philip totalvägrar! ...



Kramiz...

2008-07-05 @ 09:24:10
URL: http://missycassi.blogg.se/
Postat av: Matilda

Min dag har varit super och din? //Tessy

2008-07-05 @ 17:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0