Äntligen är solen tillbaka, för att stanna hoppas jag

Snart börjar simskolan och idag är det bättre väder så vi stannar kvar och badar efter simskolan slutat. Jag har därför varit duktig, hör och häpna, jag har redan gjort över 20 pannkakor som vi ska äta till lunch (inte alla utan det räcker till fler dgr) :))
Packat klart har jag också hunnit, nu väntar vi bara att lilleman ska vakna så han hinner få lite mat innan det bär iväg.
Jag klappar mig lite på bröstet över min ambition denna morgon, men är snart nere på jorden igen innan vi har kommit iväg. Allt som ska in i bilen och in ska ju ungarna också :))

Mats var tvyngen att åka in till jobbet idag och jobba, igår kväll sa jag till honom "kom ihåg att det är buss strejk imorgon". Han tog det lungt och trodde nog i sin vildaste fantasi att just hans buss kommer nog ändå ;)) (love u) men kl 7,30 kommer han tillbaka och vill ha skjuts till Mörby för att kunna ta tunnelbanan :)) Han är bara SÅÅ GOOO :)) Puss babe

Nu måste jag rusa...

Återkommer med bilder från simskolan

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0