Sjuklingar

Den här veckan har verkligen inte gått i vår väg. Alex var till läkaren i måndags och det var öroninflammation (som vanligt) och han är fortfarande hemma och är dålig trots antibiotika (3:e dagen idag, så förhoppningsvis vänder det imorgon). Jag spelade träningsmatch i måndags och vred till mitt väntra knä (inte det som jag opererade för ca 1 1/2 år sedan) och idag var jag till artro cliniken på Sofiahemmet och troligtvis är det yttre menisken och/eller brosk under knäskålen. Kul Jul då blir det en till microfraktur operation, det vill jag absolut inte gå igenom igen. Skit, jag som har äntligen har fått tillbaka kondisen och stabiliteten. Men nu ska jag inte ropa hej innan jag kommit över bäcken. Just nu är det bara vänta på svaret från magnetröntgen... Tills dess är det ingen handboll utan tillbaka på rehab och sjukgymnastik som gäller!

Inte nog med detta så är Felix nu sjuk med hög feber, snuva och hosta... Stackars min älsklingar!


Felix älskar att duscha men fick inte för han var hängig...


Mina sjuklingar

Hoppas att det snart vänder, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0