Precis...

...hemkommen från ett svettigt löparpass på springbandet och ett roligt och tungt pumppass. I salen var det fullt med människor som vill "pumpa" till sin kropp och inte en milimeter gick till spillo, här kan vi snacka sprängfullt. Dagen till ära var det ett realse pass, haha som jag märkte någon skilland eftersom jag inte har kört pump på säkert 2 år. Men det var ett mycket roligare pass än jag minns det. Imorgon kommer kära Tessy inte att kunna bära Felix :). Men då vet jag att jag har muskler på kroppens alla delar. Någon middag hann jag inte med innan eftersom Alex hade hockeyträning och vi var inte hemma förrän 19 och då var det bara att slänga på sig träningskläderna och bege sig till SATS. Passet började 20, men jag ville springa av mig lite innan, vilket resulterade i en härlig och hård löprunda :)

Minsta grabben är besatt av vår "budda"  och tv, han ska bara fram till dem och då spelar det ingen roll hur mycket hinder vi bunkrar upp med! När det hela utspelar sig satt jag vid datorn, skickade iväg lite jobb mail och då det blev helt tyst. Ni vet att nu är det något som händer, jag förmodade att han som vanligt stod och kladdade på vår tv. Men icke nu var det budda som gällde för hela slanten. Kanske bad han eller så ville han bara så himla gärna klämma lite på den goa magen!? Hur som helst här bjuder jag på lite bildbevis;



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0