Jaha då var det dags igen!

Det blev inte så många matcher innan det var dags att lägga sig operationsbordet igen.

Domen löd;
- Skada på yttre menisken
- Föslitna ledband på yttersidan
- Broskskada vid ledbanden samt under knäskålen

Kan det vara något mer som är trasigt?
Ja, det var inte korsbandet *jippi*.

Nu är det iaf bestämt att operation ska göras för att kolla in och se omfattningen av skadorna (och självklart fixa till menisken). Jag har förbjudit honom att göra microfrakturering. Det går inte eftersom jag inte får belasta knä på 4-6 veckor, då kan jag inte ta hand om Felix! Hela kroppen skriker "jag orkar inte IGEN".... FAN fan... Som läkaren sa "du har inte knän som en 20-åring längre"  (hmmm jag förstår inte vad han menar ;)) och "handboll är inte...." (ni förstår nog, jag har iaf hört det miljoner ggr! Varför lyssnar jag aldrig?). Detta innebär att operationen troligtvis kommer att äga rum efter nyår och ingen handboll tills dess!!!!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men stackars dig, kommer du kunna spela igen? nej vi börjar bli gammla :D

2008-12-10 @ 18:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0