Helgens bravader

Helgen tillbringades i Gävle och för min egen del sovandes hela dagarna förutom när jag efter lite alvedon i kroppen lyckades hoppa in i duschen och göra mig klar för att kolla på hockey. Febern har kommit och gått hela tiden och hostan och snuvan är inte att leka med. Felix har haft hög feber hela helgen trots antibiotika och alvedon/ipren. Idag verkar han på bättringsvägen, han sitter inte bara i famnen utan nu hittar jag honom överallt som tex halvvägs upp i trappan. Virvelvinden är nästan helt tillbaka *jippi*.

När vi kom upp till Gävle möttes vi av en underbar syn SNÖ


På luciakvällen var vi på hockey Brynäs-Djurgården, vilket slutade 3-3 efter en sönderblåst match


Spännade uppvärmning

Häftigt

Brynäs målvakt var så himla lång men ändå så himla rörlig i målet, GRYM MÅLVAKT

Vi hade bästa platserna 4 rader bakom Brynäsbåset :)

Matchen är igång

Ett tag såg det lovande ut

Beso

Kommentarer
Postat av: Anonym

BU FÖR BRYNÄS!!!

2008-12-15 @ 13:29:28
Postat av: Tessy

HEJA BRYNÄS :))))

2008-12-15 @ 13:56:27
URL: http://tessymessy.blogg.se/
Postat av: Jojo

Bu för Brynäs, heja Djurgården! :)(Nu när vi ändå har lite sandlådestämning här i kommentarsfältet)

2008-12-15 @ 19:44:27
Postat av: Tessy

Men det är ju iaf snygga bilder ;)

2008-12-15 @ 19:50:31
URL: http://tessymessy.blogg.se/
Postat av: Linda

Heja Brynas! (fast jag vet lite om dom, maste heja pa hemma laget :)

Vad fint med all sno hemma!!! vackert!



2008-12-16 @ 01:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0