Då var det Felix tur (eller otur!?)

Jag har känt på mig sedan i tisdagsnatt att Felix har ont någonstans, mer än bara just den höga febern. Eftersom det var hans 4:e dag med feber fick vi äntligen komma till läkaren och mycket riktigt hade även han öroninflammation. Nu går bägge grabbarna antibiotika... Det sjuka är att bägge hade super hög feber som inte ville gå ner med alvedon under flera dagar. Men som jag har lärt mig nu "Man ska tydligen växla mellan alvedon och Ipren för att få ner febern". Upp till bevis för nu är även Ipren inandlat.

Nu ska vi åka till Gävle för att hälsa på mor och far, imorgon ska vi på Brynäs-Djurgården i Läkerolarena för första gången :) Det ska bli super kul. På söndag blir det tidig hemgång eftersom jag ska iväg på handbollsmatch, HF SIF- TÄBY HBK. Jag ska inte spela, super fett.

Operationsdatum bestämt till den 20 jan 2009. Måste försöka få en återbudstid lite tidigare så jag hinner spela några mer matcher den här säsongen.


Ha en härlig lucia

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!



Jag har en utmaning till dig på min blogg! Kram Pernilla

2008-12-12 @ 23:23:20
Postat av: sandra

Kikar in en sväng och önskar en trevlig jul!

2008-12-13 @ 18:52:02
URL: http://missycassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0