Ajaj det sved

Självklart har jag lyckats ännu en gång. Den här gången råkade jag ha sönder Alex Nintendo DS, själva konsolen :( Jag berättade ju inte riktigt hela sanning till Alex hur den gick sönder, men att det var mitt fel är det inget att snacka om. Det blev inte någon rolig historia, för nu sitter jag här 1500 kr fattigare och det är snart jul! Det är då bara jag som lyckats... Tur är att nästan alla julklappar är inhandlade, utom några små saker.

Han har ju ändå haft sin tidigare DS sedan har var runt en 4 år, så den höll länge. Nu är det bara att hoppas att den här har lika lång livslängd :) Nu har han en snygg svart, I like, och det bästa är att han inte behövde börja om från början. Allt var sparat i själva spelen, jippi.




Gårdagskvällen blev ganska lugn historia för mig. Hade feber och svin ont i halsen, men jag var med iaf :) Idag var ingen "bakisdag" utan en lugn och slapp söndag, där nästan hela familjen ligger däckade i sjukdomar. Imorgon måste Alex till farbror doktorn eftersom hans feber inte vill lägga sig.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men gumman... Ta och ring Tobbe för tips med DS:et han är en hejjare! Inte på at laga men ge tips om spel... gratis... nästan....

2008-12-08 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0