Vart tog den söta lilla solen vägen? Ingen som vet, ingen som vet!

Vaknade upp imorse med en kråka i halsen, jag har inte ont men är hes. Denna spännande regniga dag har jag hittills spenderat hemma i soffan kollandes på Persson. Vilken överraskning han kommer med, HEJA nu gäller det bara att slå världsettan i semifinal. Ingenting är omöjligt :)) Imorgon tror jag semifinalen går, spännande. Hmm jag har föresten jobbat också, det ska jag inte sticka under stolen med.

Kvällen kommer förmodligen att se ut så här;

  • Hämta Alex och Arvin från skolan
  • Göra mat till grabbarna, köttbullar
  • Träna handboll
  • Åka hem och förhoppningsvis är maten serverad (Älskling jag önskar mig grillad lax med sallad) med ett glas leva
  • Krypa ner i soffan och kolla på en bra film med babe

Helgen som kommer är ganska fulltecknad med träningar för oss alla och eventuellt en del arbete. Mats är du redo att bli överspelad i tennis av mig, eller hur var det nu det var!?

Regniga kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0