Träning i alla kategorier

Nja, inte riktigt men idag har kroppen utsatts för två doser träning. Den första bestod i rehab träning :)) Det känns så skönt när jag känner att det blir bättre och bättre, jag är dock ganska långt ifrån tidigare benstyrka. Men jag närmar mig för varje träning. Det andra passet bestod i löpträning, vilket jag avverkade på nytt årsbästa 29,09 min på 5,4 km. Jag är inte något stolt över min insatts. Haren som drev mig till denna förbättring var/är Lotta. Vill ni göra framsteg i löpspåret ge dig an en löprunda med denna brud.

Kvällen tillbringades med näsan nere i skolböckerna, men jag orkar inte plugga utan bara slänger ett öga på texterna och uträkningarna och tror att jag kommer att komma ihåg det. Hahaha vad lätt man kan lura sig själv. Tenta nr 2 är på torsdag och jag har inte ens öppnat böckerna till den. Hur ska det gå pluggandes en dag på onsdag hos mor och far!? Då är det ännu mer text nötning. Jag gillar mer uträkningar om ni inte redan har förstått det.

Just nu lockar sängen för tillfället, men som vanligt ligger jag förmodligen vaken i ytterliggare 1-2 timmar innan jag kan somna. Tungrott. Jag hoppas att denna förbannelse är övergående och att jag är tillbaka på rätt spår igen efter torsdag :))

I helgen blir det kräftskiva med många av mina nära och kära

Beso


Kommentarer
Postat av: mike

min bror slår 29,09, alla dagar i veckan!

2008-08-13 @ 17:00:02
Postat av: Tessy

Mike, du han får kämpa på hårt för att slå mig... Det är knappt :)) Och jag har fött barn och opererat knä... lol

2008-08-13 @ 20:18:56
Postat av: Mike

PRECIS. Du har fått barn och opererat knät... stackars min bror. ett under att han ens lever.

2008-08-17 @ 15:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0