Sviter från igår

Jag har så fruktansvärt ont i min häl efter matchen igår, hälsporre månntro!? Ja, match det var en riktig platt match av oss. Det var verkligen ingen glöd i spelet, utan det gick som på sparlåga. För egen del kom jag aldrig in i matchen, utan gjorde en av mina sämsta matcher någonsin :( Brände 2 straffar, under all kritik, en i stolpen och en utanför. (jag satt 1 straff iaf, något att hänga i julgranen) Fy f*siken vad jag sög...

Blåmärken är på sin plats på kroppen, det kan jag ta, men hälsporren is killing me. Nu ska jag strax gå med Alex till skolan och ikväll har han hockeyträning, igen.

Helgen kommer tillbringas i handbollshallen för min del, vi har träningsläger. Vilket ligger helt rätt i tiden så vi kan bli mer samspelta :))

 

Ta hand om dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0