surbiggar är vi allihopa allihopa, du med och jag med...

Äntligen har Alex kommit hem från mormor och morfar :) Vi har verkligen saknat vår virvelvind här hemma. Den som blev sken upp som en sol av att se Alex var Felix som inte kunde sluta skratta och prata med honom.
 
Idag har det inte hänt mycket förutom en snabb tripp till centrum för att sedan åka och storhandla. Min kära far var med på storhandlingen och han var en super hjälp som sprang efter mig och packade ner allt ordentligt :) Middagen bestod i min hemgjorda pizza, vilket uppskattades av alla.

Jag hann tyvärr inte med springpasset som jag hade tänkt, utan imorgon blir det att gå upp i tid och ge mig iväg, innan vi ska till Vaxholm för att ta båten ut i skärgården. Hoppas att solen inte har tittat in allt för mycket bland molnen.

Kram på er mina kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0