Super dag

Idag har jag varit sista gången hos sjukgymnasten, tråkigt. Efter rehab träningen begav jag mig till centrum för en lunch med svärmor :) Maten var ingen hit men sällskapet var bättre. Resten av dagen har varit halv tråkig med städning och matlagning, men nu ska jag iväg och spela handbollsmatch. Fast jag kommer inte att spela så mycket utan vara avbytare, för jag har fortfarande ont i halsen och hostar. Natten till idag har jag inte sovit många minuter för jag hostade så mycket, det hjälpte inte ens med den starkaste hostmedicinen :( Natten lär väl inte bli bättre förmodar jag.

Fick reda på att jag klarade första tentan med stor marginal :)) I am so happy.... jipppppi

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0