Plåster på min sår

Igår spelade jag första handbollsmatchen och det blev förväntad förlust, denna gång med 13 mål :(
Vi spelade på bra, men de tog varje tillfälle i akt att kontra när vi kastade bort bollen. Där vann de matchen, i uppställt spel var det jämt. Vi orkade tyvärr inte att springa hem hela vägen, samt att det var f*n snabba. Själv har jag en hel del kvar innan jag är tillbaka. Jag gjorde helt enkelt alldeles för enkla misstag som jag i vanliga fall inte gör så många av :))
Sammantaget var det en bra genomkörare och shit vad det var roligt att vara ute på handbollplanen igen. Knä höll och jag slängde mig inte på knä direkt iaf, *jippi*.

Alex längtar nog inte alls till hockeyträningen idag ;) Till frukost igår hade han satt på sig skridskorna och efter skolan åkte hela utrustningen på (nästan hela iaf) och Felix blev som galen i utrustningen och sprang efter storebror överallt :))



Efter lunch är det dags att hämta Alex från fritids för att åka och handla nya byxor, alla är för korta.

Idag älskling ska jag inte glömma hjälmen ;) hoppas jag. Tänk om jag glömmer något annat!

Jag säger bara lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0