På bättringsvägen?

I fredags började jag få ont i halsen, var ändå och tränade handboll. På lördagsmorgon hade jag lite ondare i halsen, var ändå och tränade core. Varför lär jag mig aldrig att lyssna på min kropp. Nu vill det liksom inte ge sig. Sedan i söndags har jag somnat varje tillfälle som ges, vilket inte är mycket, med alla träningar och möten osv. Det är nog som man säger "man kan aldrig lära gamla hundar att sitta"...!(?) Jag hoppas att jag blir bättre för den här veckan har jag inte kunnat träna något alls. Jag har inte utnyttjat min få gånger som jag hade kvar hos sjukgymnasten, imorgon är det avstämnings dags och förmodligen utskrivning :( Det är även handbollsmatch imorgon mot Lidingö i DM, hoppas hoppas att jag kan och får vara med.

När jag matade min yngsta son fick jag en rejäl puss med öppen mun av honom :)) Han älskar verkligen att pussas, andra barn är inte så intresserade, men det hindrar inte honom från att försöka pussas. Han tar tag i kinderna, nyper till och drar huvudet mot sig :)) Jag förstår om det inte är så uppskattat hos andra föräldrar men barnen är väl inte gjorda av glas, eller har jag inte hängt med i den nya rönen som kommer titt som tätt !(?) Charmigt tycker jag i alla fall att det är.





Här skrattar han av glädje och pussar mig på kinden, efter ”matpussen” runt min mun

Nu ska jag strax gå och hämta Alex för att sedan bege oss cyklande till hans innebandyträning. Som du märker är det träning, träning och åter träning. Men är det rätt att man som åttaåring ska träna hockey 3-4 ggr i veckan, jag tycker det är alldeles för mycket!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0