Nu kör vi, handbollen drar igång

Today är första riktiga handbollspasset för denna säsong :)) Det ska bli härligt med en riktig genomkörare av kroppens muskler och därtill få jaga boll.

Kollade på damfotboll igår och förundras över deras kaxighet, när de innan os starten återigen sa att de kommer att ta medalj. Det känns som de alltid upprepar tjatet om att de ska ta medalj, men har de någon gång tagit det!? Inte vad jag kan minnas, men jag kollar inte heller så mycket på damfotboll. Ryck upp er tjejer och bevisa mig motsatsen. Däremot är damhandboll mycket roligare att kolla på och tjejerna har ju riktigt med fart under sulorna. Jag hoppas att det kommer att gå bra för dem, jag håller tummarna.




Handbollsyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0