Måste plugga plugga men har jag det!?

 

Nu börjar det som tidigare nämnts närma sig tentamens dags, nästa tisdag går den första tentan av stapeln och den andra på torsdagen. Domedagen är nära för Tessy, ska hon klara det eller inte. Att amma är som att ha bomull i hjärnan, hjärncellerna vilar som på mjuka moln och njuter av ledighet (jo, visst alla behöver semester). Ska det gå bättre denna gång när amningen nästintill är nere på 0%!? Vad kan jag mer skylla på förra gången jag skrev dessa två finurliga tentamina!? Jo, jag hade inte riktigt med tid. Jag Tessy behöver mycket med tid, då menar jag mycket med tid för att något ska fastna. Då kanske ni kan lägga ihop ett och ett, Felix var liten och jag gick omkring med bomull till hjärna och tiden fanns liksom inte att plugga så mycket som tessy behöver. Bortförklaringar bortförklaringar är de inte härliga, det är bara att erkänna jag räckte liksom inte till sist, jag sög. Nog ser det ut som att inte tiden kommer att räcka till nu heller, men jag ger mig in i striden och utmanar läraren, jag ger mig inte, jag är en seg jäkel, jag ska överlista dig!!!

Mats har idag börjat jobba, med förkylning och feber. Sjukskriva sig det kan man ju inte göra första dagen efter semester, I agree, men är man sjuk så är man. Alex hänger med Jesper. Jag hänger med Felix eller är det tvärtom? Nu måste jag ner och börja med maten innan jag ska iväg och springa i spåren. Idag börjar handbolls säsongen på riktigt och dagen till ära är det löpning och fys på programmet. Känns kul eftersom jag har sprungit en del, men känner även jag av en del i halsen. Hoppas att jag har ork nog. Några förlag på vad jag kan pilla i mig innan det bär av? Har knaprat vitaminer, omega 3 osv? Druckit vatten och pillat i mig en Alvedon (den hjälpande handen när man känner värk)

Love

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0