Lördag och träningsläger

Klockan halv nio på morgonen satte jag mig på cykeln, med slutdestination träningsläger. Det blev svettiga pass och nu är jag helt slut i kroppen, men det är ju en härlig känsla :)) Efter handbollen mötte jag upp familjen i centrum för en snabb lunch på den gyllene bågen, det satt fint efter timmar i handbollshallen. Innan jag med trötta ben skulle bege mig cyklandes hemåt var vi och kollade på en cykel som Alex troligtvis ska få i födelsedagspresent. Han fyller 8 år den 18 oktober, tiden bara rinner i väg och jag försöker hela tiden slå bort tankarna på att jag inte är så "himla" ung längre ;)

Nu ligger grabbarna i sina sängar och vi ska ner och mysa framför tv:n med en förhoppningsvis bra film.

Imorgon bitti är det bara att slänga sig på cykeln igen för ännu en dag i handbollshallen. Alex har fotbollsmatch mot Djursholm borta. Jag måste även jobba imorgon, internkontroll uppföljningen måste göras, så det innebär en hel del timmar framför datorn imorgon kväll.

 

Tyvärr har funktionen försvunnit så jag kan inte lägga upp videofilmer, utan här kommer istället länken till en rockig sommarlåt


Nu ska trötter slappa, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0