Kräftskiva med släkten

Nu är det kräftskiva för hela slanten som gäller :)) Det ska bli super nice att umgås med alla.
Imorgon är det Täby Mästerskapen för Alex del som gäller, hoppas bara att han kan vara med, han har varit lite dålig. Förkyld, feber och huvudvärk osv.

 


För min del har träningen varit ett minne blått, där tenta pluggande och lite snorighet har upptagit all min tid. Imorgon ska jag iaf köra lite spinning och core :)) Längtar. På måndag ska jag eventuellt träna handboll om jag hinner för jag börjar jobba 25% på kvällarna och delårsrapporten ska vara klar på fredag... hmmm hur jag nu ska hinna med det!? På tisdag ska jag eventuellt spela min första handbollsmatch (om jag blir uttagen). Det känns spännande men jag är samtidigt rädd att knä inte ska hålla och tänk om knäskålen hoppar ur led. Jag får nämligen inte slänga mig, hur lyckats man att spela handboll utan att slänga sig. Det vet jag f*n inte, eftersom min spelstil är att jag ligger ner mer än jag står upp (varav skadan).

Inatt är det Sverige-Brasilien kl 3.00, hur ska jag lyckas hålla ögonen öppna?

Nu ska jag ner och fixa med festen, på återseende

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0