Hur smarta ska vi bli!?

Idag åkte pappa hem till Gävle efter att ha tillbringat helgen här hos oss. Som vanligt suger det när de ska åka hem, det är som påtagligast då, saknaden efter mina kära föräldrar. Under dagen har vi bara tagit det lugnt och umgåtts med grannarna. Jag har alltså inte varit iväg från kvarteret idag :)), skönt att softa och snacka lite skit.


Imorgon börjar vi jobba, hur jag ska hinna med livet fattar jag inte. Jag ska jobba 25 %, vilket innebär ca 2 timmar/dag eller ca 10 timmar/vecka, samtidigt har jag tentor att plugga till, Felix som är liten, Alex som snart börjar skolan med läxor varje dag och träningar, samt att jag ska träna handboll. Just nu känns det tung rott, framtiden får utvisa.

Gefle leder för tillfället mot Halmstad, go Gefle. De behöver verkligen lite vinster för att hänga kvar i allsvenskan. Nu blev det 4-0 :))) Oremo vem?? ;) Vad tror du, kommer Gefle att hålla dig kvar eller kommer de att behöva kriga i ettan nästa år?

Nu ska jag ner och kolla matchen, alla nära och kära (även alla andra) ta hand om er.

Kramar från lite varmare breddgrader ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0