Fortsättning följer

Efter gårdagens bravader har vi lyckats enats om svart kyl och frys från Husqvarna. Vi ville ha med is och vatten, men tyvärr kommer det inte bli verklighet av den idén eftersom vi inte har någon vattenledning att hämta vatten ifrån där kylen och frysen ska stå :((






Köket kommer att gå i vitt med svarta vitvaror och svart glas mosaik med en snygg ekskiva. Ska rita om köket ännu en gång för att se att alla måtten stämmer osv. Fortsättning följer med bestämdhet.

Nu ska jag strax iväg på sjukgymnastik med bägge grabbarna i släptåg, ikväll är det löpning som gäller.

Imorgon har jag första tentan, den andra går av stapeln på torsdag. Vilket innebär att jag och grabbarna kommer att tillbringa tisdag till fredag hos mina föräldrar eftersom jag ska skriva i Gävle. Mats får bf och hsb fritt ;))




Kommentarer
Postat av: sandra

Kom gärna förbi o hälsa på när du e i gävle!...

Kram//sandra

2008-08-11 @ 10:11:32
URL: http://missycassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0