Det regnar hund och katt

Idag har det verkligen regnat hela dagen. Pappa är här över helgen så idag tillbringade vi dagen i Vaxholm, vi skulle ha åkt båt ut i skärgården men vädrets makter hade andra planer. Vi strosade runt i affärer och det enda vi shoppade var en nappflaska till Felix som Alex valde ut, med en döskalle på. Grabben har bra smak. God lunch bestående av strömming och potatismos för min del som avrundades med Vaxholms gudomliga glass.

När vi kom hem satte jag på mig joggingkläderna och gav mig ut i spåret för att idag ta en lite kortare runda på 4 km. Hade inget sug att springa 5,4 km när regnet praktiskt taget öste ner. Det var tung sprunget idag av allt regn :) Men i mål kom jag :))


Mina badgrabbar



Nu ska vi sitta i soffan och snacka lite skit som vanligt.

Tack för denna underbara dag

Ps. Mamma det är tomt utan dig, vi saknar dig. Dansa inte allt för mycket :)) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0