CorePlus på schemat

Dagens utmaning var SatsCorePlus passet som jag körde för första gången. Det var super roligt och ett svettigt pass som ger mer ju mer man kommer att köra det. Tyvärr går det bara på lördagar och framöver när matcherna sätter igång kommer jag inte att kunna gå :(

Sats beskrivning av passet;
"Utmaning för våra coremuskler (mage och rygg)! I SatsCorePuls varvar vi explosiv konditions- och styrketräning med balans- och stabilitetsträning. Vi använder en Corebräda som endast är ledad i mitten och kan liknas vid en balansbräda."

Jag rekommenderar alla prova på detta pass, jag hade dock svårt att genomföra några enstaka hopp på brädan av osäkerhet med knät. Vill lova att jag längtar tills nästa gång :))



Sköt om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0