Clone wars

Tidig morgon blev det idag eftersom Alex hade hockeyträning och självklart ville vi alla se träningen. Solen sken ute och inne i hockeyhallen var det dunjacka som gällde. När man kom ut var det som när man kliver av planet utomlands :))
Det var ett sådant underbart väder så jag tog en promenad hem med Felix, solen sken och "the voice" dundrande i hörlurarna, jag njöt!

På eftermiddagen var jag och Alex på clone wars, den var riktigt bra måste jag tillägga. Nu måste jag ner och dricka the för jag har nästan ingen röst kvar... Har inte lika ont i halsen idag, men känner mig hängig :(


En mycket långhårig Alex på bio


En pömsig Felix handlandes med mig

Kram från mig till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0