Blixtrar och dunder magiska under

Gud vad trött jag var idag, kunde inte somna igår kväll. Drack cola-light lite väl sent (hmm tantvarning) så jag kunde verkligen inte somna utan låg och analyserade handboll och ekonomiska utfall. Jag vet, det är inte friskt! Somnade nog runt en 3, sedan slog min minsta son upp sina stora blå klocka 6,15 :))

Alex hade sin första skoldag idag och den gick riktigt bra, de fick bara en sådan super tråkig läxa --> skriva dagbok.

Alex; Alltså läxan suger, det finns inge tråkigare!
Jag; Vad önskar du att ni hade i läxa istället?
Alex; Matte, det äger jag på :)
Strålande med självförtroende.

Hämtade Alex från skolan och släpade med mig hela barnaskaran till rehabträningen, nedräkning har börjat nu är det bara 3 ggr kvar *snyft*. Vartefter min träning körde jag Alex direkt till hans fotbollsträning, där de spelade i regn och åskväder.

Annika/farmor kom över och åt middag vilket bestod i ugnsgrillade kycklingfiléer med egengjord marinad och hemgjord potatismos... Glömde ta bildbevis, med det är sant :))

Åter till delårsrapporten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0